SA Kontakty
SA Kontakty
Prawidłowe kontakty do potencjalnych klientów pasują do działalności Twojej firmy lub świadczonych przez nią usług. Takie kontakty możesz uzyskać, gdy klienci znajdują Twoją reklamę w Usługach Lokalnych w Google. Prawidłowe kontakty do potencjalnych klientów mogą być generowane, gdy:
Możliwość kwestionowania opłat za kontakty do potencjalnych klientów jest dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane przez Google według własnego uznania. Jeśli naliczymy Ci nieprawidłową opłatę, masz 30 dni na jej zakwestionowanie na swoim koncie. Prośby o zwrot środków za nieprawidłowe kontakty do potencjalnych klientów, które wpłyną po upływie 30 dni, nie będą rozpatrywane. Wszystkie decyzje w sprawie zgłoszeń są ostateczne. Możemy Ci pomóc określić, czy dany kontakt do potencjalnego klienta może się kwalifikować do zwrotu środków.
Poza tym Google regularnie sprawdza kontakty do potencjalnych klientów i zwraca środki za wykryte nieprawidłowe kontakty. Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu do potencjalnego klienta, który chcesz zakwestionować, możliwe, że w ogóle nie pobraliśmy za niego opłaty lub została ona już zwrócona.
Czasami sposób, w jaki klient kontaktuje się z Tobą (lub sposób, w jaki podajesz usługi w swoim profilu), może wpływać na prawidłowe kontakty do potencjalnych klientów. Gdy zakwestionujesz kontakt do potencjalnego klienta, nie otrzymasz za niego zwrotu środków, jeśli:
Ak chcete obnoviť kontakty, otvorte apku Kontakty a potiahnite prstom nadol po zozname. Ak chcete obnoviť skupiny kontaktov, klepnite na Zoznamy v ľavom hornom rohu a potom potiahnite prstom nadol po zozname.
Ak máte kontakty, kalendáre a pripomienky v iCloude, vaše informácie sa budú aktualizovať automaticky. Ak sú vaše informácie uložené v účte tretej strany, ako je napríklad Google alebo Yahoo, môžete predvolený účet zmeniť na iCloud. Zmena predvoleného účtu na iCloud nespôsobí presunutie vašich existujúcich údajov zo služby tretej strany do iCloudu.
Ak svoje kontakty ukladáte a upravujete v iCloude, a nie inde, napríklad v účte Na mojom Macu, Exchange alebo Google, iCloud bude kontakty aktualizovať automaticky. Ak na Macu používate viacero účtov, napríklad iCloud, Gmail a Yahoo, uistite sa, že iCloud je predvoleným účtom apky Kontakty:
Dzięki usłudze iCloud wszystkie kontakty na urządzeniach przenośnych i stacjonarnych mogą być stale aktualne. Po dodaniu lub zaktualizowaniu kontaktu usługa iCloud pozwala na wprowadzenie odpowiednich zmian we wszystkich urządzeniach.
Po włączeniu usługi Kontakty iCloud na telefonie iPhone, iPadzie, iPodzie touch lub komputerze Mac kontakty są przesyłane do usługi iCloud. Kontakty można znaleźć oraz edytować w witrynie iCloud.com lub w aplikacji iCloud dla Windows. Wprowadzone zmiany są automatycznie wprowadzane na innych urządzeniach.
Po wyłączeniu usługi Kontakty iCloud na telefonie iPhone, iPadzie, iPodzie touch lub komputerze Mac kontakty nie zostaną usunięte z usługi iCloud, ale nie będą automatycznie aktualizowane, a wszelkie wprowadzone zmiany nie zostaną zsynchronizowane między urządzeniami.
Jeśli przechowujesz kontakty w usłudze poczty e-mail innej firmy, możesz dodać konto e-mail na telefonie iPhone, iPadzie lub iPodzie touch. Następnie sprawdź, czy aplikacja Kontakty jest włączona.
Podczas synchronizacji w Finderze lub aplikacji iTunes informacje są przechowywane lokalnie na urządzeniu. Jeśli podczas synchronizacji informacje zostaną zmienione, dane na urządzeniach mogą się różnić. Na przykład jeśli usuniesz kontakty z komputera po synchronizacji z telefonem iPhone, iPadem lub iPodem touch, to podczas następnej synchronizacji z komputerem te kontakty zostaną usunięte również z urządzenia z systemem iOS lub iPadOS.
Kupując subskrypcjęMarketing Hub, wybierasz poziom kontaktów, aby ustawić limit liczby kontaktów, z którymi będziesz się angażować za pośrednictwem narzędzi marketingowych HubSpot każdego miesiąca (np. e-maile marketingowe, reklamy). Kontakty zawa